Nezáleží na tom, jestli máte roky pracovních zkušeností, nebo jste právě dokončili školu, Nestlé vám dokáže nabídnout pracovní příležitost. Tady můžete vyhledávat pracovní pozice.
Komunikace
Pomozte vytvářet obraz naší společnosti.

Náš tým je vyslancem firemní značky a přispívá k budování příznivého veřejného obrazu o naší společnosti. Oddělení korporátních záležitostí zodpovídá za to, aby byly externí, ale i interní zprávy doručeny správným adresátům. Sleduje megatrendy, čelí výzvám, buduje korporátní identitu a respektuje veřejný zájem.
Vztahy s médii: jsme hlasem společnosti Nestlé, komunikujeme s online, rozhlasovými a tištěnými médii.
Veřejné záležitosti: budujeme vztahy s externími zainteresovanými subjekty a naším cílem je zajistit rozvoj strategií reagujících na společenské změny.
Obsahová a digitální komunikace: spravujeme firemní a webové stránky a kanály sociálních sítí, které každý den oslovují miliony spotřebitelů.
Interní komunikace: poskytujeme zaměstnancům informace a usilujeme o jejich zapojení.
Korporátní záležitosti: zodpovídáme za to, aby naše společnost měla dobré postavení a vliv na současnou i budoucí agendu průmyslového odvětví, proto jsme přítomni v průmyslových i obchodních organizacích.
Jmenuji se Robert Kičina a jsem manažerem pro korporátní záležitosti v Nestlé. Abych mohl zastávat tuto pozici, musel jsem si i já projít svou kariérní cestou.
V roce 2002 jsem absolvoval na Ekonomické univerzitě v Bratislavě (bez čárky) obor Management. Po škole jsem pracoval v Podnikatelské alianci na Slovensku, po dvanácti letech jsem odešel do Nestlé v Bratislavě, kde jsem působil tři roky jako manažer pro korporátní záležitosti a odsud jsem se nakonec dostal do Prahy, kde od října 2018 působím jako manažer pro korporátní komunikaci.
Hlavní náplní mé práce je komunikace. Externí, interní i digitální. Jednoduše řečeno, společně s mým týmem budujeme dobré jméno Nestlé. V mém oboru je nejdůležitější být pozorný a důsledný (bez čárky) a zároveň sledovat, co se děje za branami firmy. Člověk na mé pozici musí mít přehled o novinkách a také obecný přehled o tom, jak vše funguje a kam se ubírá budoucnost komunikace.
Mimo práci se věnuji nejvíce svým dětem a hře na piano.
Pagination