Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

V roce 2018 jsme v 191 zemích na celém světě dosáhli tržby 91.4 miliardy CHF. 

Náš prodejní tým zná nejrůznější prodejní techniky a uzavírání obchodů je pro něj hračka. Hýčká si své zákazníky a zajišťuje, aby byly jejich potřeby a požadavky vyslyšeny. Udržuje blízké vztahy se stávajícími zákazníky a neustále hledá nové příležitosti. Staňte se ambasadory značky Nestlé a přispějte k tomu, aby naše produkty byly komukoliv dostupné. 

Ať už je Vaší prioritou vytvářet strategie pro jednotlivé kategorie nebo zavádět nové iniciativy, rozvíjet koncepty prodeje na základě analýzy dat, řídit distribuční síť anebo budovat silný tým obchodních zástupců, u nás najdete širokou škálu činností, které možná právě hledáte. 

Z oddělení prodeje se můžete přesunout na vedoucí pozice, nebo se dále specializovat v tom, co děláte. Ať tak či onak, k úspěchu v prodejním nebo zákaznickém prostředí bude nutné projevit soutěživého ducha, věřit v sám v sebe, být poctivý a schopný nadchnout se pro věc. Pokud tyto vlastnosti podpoříte zvědavostí a chutí hledat nová inovativní řešení, pak je pro Vás náš tým ideální volbou. 

Jmenuji se Michal Dvořák a jsem vedoucím prodeje kávy a nápojů na českém trhu. Kariérní cesta v rámci mého života a Nestlé je vlastně stejná. V Nestlé jsem začínal před 23 lety jako obchodní zástupce v Českých Budějovicích. Díky svým ambicím jsem se nakonec stal oblastním manažerem pro Prahu a Střední Čechy. Později jsem se dostal až na centrálu. Postupně jsem stoupal až tam, kde jsem dnes – vedu svůj tým a prodej kávy a nápojů pro celou Českou republiku.
Hodně lidí si mou pozici spojuje s tvrdým obchodem a honem za zákazníky. Pro mě je to spíš práce s lidmi, která je pro nás velmi důležitá. Neustále něco vyjednáváme (bez čárky) a o vyjednávání je přeci celý náš život, ať už doma nebo v práci. Člověk na mojí pozici by měl být podle mého názoru otevřený a flexibilní. Určitě by také měl umět pojmenovávat věci tak, jak jsou. Navíc specifikum mojí oblasti je káva. Je to srdcová záležitost a socializuje. Lidé ji kupují, protože ji milují.
Ve volném čase rád sportuji, i když je pravda, že většina mé pozornosti teď patří mé osmiměsíční dceři. Společně přibíráme na kilech a jsme spokojení!

Michal photo
Michal Dvořák

Zpět na začátek