Sort by
Sort by

Nové psí hřiště šetří planetu i městskou kasu

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha

Více než polovina obyvatel České republiky má v rodině alespoň jednoho čtyřnohého přítele, který má rád a zároveň i potřebuje pravidelný pohyb. Značka krmiva pro psy a kočky Purina proto přišla s nápadem vybudovat po České republice psí hřiště a dát tak chlupáčům i jejich páníčkům prostor pro aktivně strávený čas. Všechny překážky jsou vyrobeny z materiálu, který by jinak skončil na skládce, a celý projekt tak podporuje cirkulární ekonomiku. První psí hřiště tohoto druhu vzniklo v pražském Nedvězí a další už čekají na své zájemce.

Neustálé hledání nových míst, kam vyrazit na procházku, aby se nenudil pes ani páníček, bývá občas náročné. Důležité je také zvážit, kam psi smí a jestli je pro ně místo vhodné, jak z hlediska bezpečnosti, tak z hlediska rozvíjení schopností. Purina ve spolupráci s městskou částí Praha-Nedvězí, společností Circu.eu a spolkem Naše Nedvězí, z.s. přišla s řešením v podobě inovativního psího hřiště. To má hned několik benefitů:

1. Překážky byly vyrobeny ze starých nepotřebných předmětů darovaných místními obyvateli, z kůrovcového dřeva nebo postindustriálního odpadu v podobě smrkových roštů. Díky tomu se využil materiál, který by jinak skončil na skládce nebo ve spalovně a nevzniká tak nový odpad. Malí i velcí chlupáči se tak mohou vydovádět na překážkách z vysloužilého zahradního nářadí, nábytku dřeva nebo pneumatik. Boj s nadbytečným odpadem a podpora cirkulární ekonomiky vychází z dlouhodobé strategie značky Purina.

2. Díky efektivnímu využití nepotřebného materiálu byla ušetřena nejen příroda, ale i městské finance, které je díky tomu možné použít pro jiné účely.

3. Agility prospívá fyzické kondici psa i páníčka, upevňuje jejich vzájemný vztah a je dobrý také pro socializaci psa. Agility překážky byly vyrobeny a následně instalovány pod vedením agility trenéra, k zajištění všech bezpečnostních požadavků a maximálního prožitku z pohybu pro všechny psí návštěvníky.

Výhodou projektu je mimo jiné i to, že může být uskutečněn kdekoliv. Proto vyzýváme ostatní obce, aby se inspirovaly u Nedvězí, spojily se s Purinou a postavily ve svém městě hřiště, které bude pejskům i jejich páníčkům přinášet radost z pohybu, tréninku i vzájemného setkávání.


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek