Sort by
Sort by

Garden Gourmet přichází s novinkou Marine-Style CRISPY FILET

Zkuste letos o svátcích něco neotřelého a ochutnejte rostlinnou novinku Marine-Style CRISPY FILET od Garden Gourmet. V chuťovém testu spotřebitelů zvítězil nad rybou a pyšní se také vysokým obsahem bílkovin z pšenice a hrachu. S CRISPY FILET v lednici budete mít vždy něco, čím odlehčíte sváteční jídelníček. Hotový je za pár minut, takže se hodí i k pohoštění nečekané návštěvy i na štědrovečerní stůl k bramborovému salátu.

 

Marine-Style-CRISPY-FILET.jpg
Podle spotřebitelů je lepší než ryba

Podle výsledků spotřebitelských testů je Marine-Style CRISPY FILET chutnější než ryba. Zajímavé je i jeho složení, v řadě hodnot, například podílu bílkovin, se vyrovná kaprovi, v množství vlákniny ho i překoná. Vedle zmíněného vysokého obsahu bílkovin (13,2 g na 100 gramů) vyniká také nízkým obsahem nasycených tuků. Při výrobě se využívá pšeničná a hrachová bílkovina.

Na přípravu stačí 7 minut

Marine-Style CRISPY FILET je ideální volbou pro ty, kteří chtějí rychlý a zároveň chutný pokrm. Upéct ho můžete v troubě předehřáté na 180 °C na slabé vrstvě oleje nebo ho do křupava osmažte na pánvi. V obou případech vám příprava zabere 7 minut. Jakou přílohu zvolit? Skvěle chutná třeba s bramborami, zeleninovým salátem a vyjímat se bude i na sváteční tabuli spolu s bramborovým salátem.

 

Šetrnější Vánoce přicházejí ze severočeské Krupky

Obal novinky na trhu je zcela recyklovatelný. Plastovou vaničku lze jednoduše vytřídit do kontejnerů na plast. Novinka se vyrábí v továrně v severočeské Krupce a je součástí kampaně Garden Gourmet „Začni týden bez masa“, během které chce Nestlé ukázat lidem pestrou škálu možností, kterými mohou doplnit vyvážený jídelníček. Marine-Style CRISPY FILET je alternativou pro všechny, kteří chtějí snížit spotřebu ryb a tím chránit diverzitu v oceánech.

Novinka je k dispozici na prodejnách obchodů Globus.

Doporučená maloobchodní cena za 180g balení GARDEN GOURMET Marine-Style CRISPY FILET je 109,90 Kč.


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, Bon Pari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Praha

Zpět na začátek