Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Náš přístup na cestě k chutné a vyvážené výživě

udrzitelnost-vyziva-nas-pristup-hero-header

 

Vyvážená a pestrá strava jsou základem zdraví, pohody a kvality života každého z nás – stejně jako součástí naší kulturní identity.

Jídlo nám nejen dodává energii, ale přináší radost a hraje klíčovou roli v našem společenském životě a kultuře. Všechny potraviny mohou být součástí vyvážené stravy, pokud jsou konzumovány v přiměřeném množství a jako součást aktivního životního stylu.

Náš přístup k výživě

Každý den se lidé po celém světě snaží, aby jejich stravování bylo co nejkvalitnější, často však narážejí na různé překážky. Díky porozumění našim spotřebitelům víme, s čím se potýkají – ať už jde o cenovou dostupnost nutričně hodnotných potravin, potřebu rychlé a pohodlné přípravy jídel nebo hledání produktů pro specifické potřeby.

V rámci naší strategie Good for You tyto bariéry překonáváme. Jako důvěryhodný partner působící ve 185 zemích světa se snažíme zajistit chutnou a vyváženou stravu miliardám lidí. Dosahujeme toho nejen prostřednictvím našeho širokého portfolia produktů, ale také skrze komunikaci a aktivity, které podnikáme. Naším cílem je do roku 2030 zvýšit prodeje nutričně hodnotnějších produktů o 20–25 miliard CHF a zároveň poskytovat spotřebitelům jasné a transparentní informace, aby mohli při stravování vycházet z informovaných rozhodnutí.

59 %

Nabídka nutričně hodnotnějších potravin

Naší prioritou je rozšiřování nabídky produktů s hodnocením Health Star Rating (HSR) ≥ 3,5 a specializovaných výživových výrobků. Vylepšujeme nutriční profil našich výrobků tím, že snižujeme obsah negativně vnímaných látek, jako je cukr, sůl a nasycené tuky, a zároveň obohacujeme produkty o prospěšné živiny – například vlákninu, bílkoviny či suroviny, jako jsou ovoce, ořechy, luštěniny a zelenina.

Náš přístup naplňujeme třemi hlavními kroky:

  • Investujeme do výzkumu a vývoje, inovujeme a upravujeme složení produktů, včetně jejich obohacování o mikronutrienty.
  • Rozšiřujeme nabídku nutričně hodnotných potravin, včetně cenově dostupných produktů, rostlinných alternativ a produktů pro děti či přirozené stárnutí.
  • Významně investujeme do marketingu zaměřeného na kategorie produktů zmíněné v předchozím bodě.
Chutná a vyvážená výživa

 

Dostupná výživa

Lidé po celém světě se snaží stravovat vyváženě, přesto jim v tom často brání finanční možnosti nebo dostupnost kvalitních potravin.

Abychom tuto nelehkou výzvu pomohli překonávat, rozšiřujeme nabídku cenově dostupných a zároveň nutričně hodnotných produktů. V zemích s nejvyšším rizikem nedostatku důležitých živin proto nabízíme širokou škálu základních potravin obohacených o klíčové mikronutrienty, jako je železo, zinek, vitamin A nebo jód.

nas-pristup-dostupna-vyziva

Transparentnost našeho portfolia

Chceme, aby naši spotřebitelé měli k dispozici jasné informace o výživové hodnotě našich produktů a mohli se tak o své stravě rozhodovat informovaně.

Jako první společnost jsme zveřejnili výživové složení celého našeho globálního portfolia potravin a nápojů na základě systému Health Star Rating (HSR). Tento systém výživového hodnocení je uznáván iniciativou Access to Nutrition Initiative (ATNI) a v některých zemích se jeho značení používá na předních stranách obalů.

Číst více o transparentnosti našeho portfolia.

nas-pristup-transparentnost-naseho-portfolia

Zodpovědný marketing a vyvážená výživa

Naší druhou prioritou je pomáhat lidem s vyváženým stravováním. Poskytujeme proto jasné informace a výživová doporučení, která spotřebitelům usnadňují rozhodnutí. Řadíme sem transparentní a srozumitelné uvádění nutričních hodnot na obalech našich produktů, zodpovědný marketing, včetně dobrovolného omezení propagace vybraných produktů dětem mladším 16 let, a to v souladu s místními zákony, a vzdělávací programy, které podporují zdravý životní styl (například iniciativa Nestlé pro zdraví dětí).

Číst více o programu Nestlé pro zdraví dětí .

Abychom naše závazky podpořili, zpřísnili jsme pravidla pro odpovědný marketing u produktů, jako jsou cukrovinky a zmrzliny, a to ještě nad rámec našich stávajících pravidel. Stanovili jsme si dva klíčové cíle (pokud to místní legislativa umožňuje):

  • Porce u výrobků určené dětem by měly mít energetickou hodnotu maximálně 110 kcal.
  • Výrobky obsahující více porcí v balení by měly mít na přední straně obalu jasně uvedenou porci.
nas-pristup-transparentnost-zodpovedny-marketing
Zodpovědný marketing

Zpět na začátek