Sort by
Sort by

Cena Potravinářské komory ČR: Nestlé uspělo v nových i tradičních kategoriích

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha

Společnost Nestlé se svými výrobky hned dvakrát bodovala v letošním ročníku soutěže Cena Potravinářské komory ČR. V nové kategorii Alternativní potraviny, která byla letos do soutěže zařazena poprvé, zvítězil produkt Garden Gourmet Marine-Style Crispy filet. Další ocenění pro Nestlé přišlo v tradiční kategorii Evropská inovace, kde byly porotou vyzdviženy tyčinky Nestlé Fitness Multigrain Protein Cocoa a Nestlé Fitness Multigrain Fibre Honey.

Jedenáctý ročník soutěže ocenil ty nejlepší inovace roku 2024 ve speciálním zasedání poroty, které se uskutečnilo na České zemědělské univerzitě v Praze-Suchdole. Porota vybrala vítěze z 39 přihlášených výrobků rozdělených do pěti tradičních a dvou nových kategorií.

Vítězný Garden Gourmet Marine-Style Crispy filet, uvedený na trh v roce 2023, zaznamenal úspěch u spotřebitelů. Tento produkt se pyšní nejen vynikající chutí, ale také výjimečným složením. „S obsahem 13,2 g bílkovin na 100 gramů a nízkým obsahem nasycených tuků je ideální volbou pro všechny, kdo chtějí odlehčit svůj jídelníček, aniž by přišli o chuťový požitek,“ uvedla Markéta Veverková, nutriční specialistka společnosti Nestlé. Filet se vyrábí v severočeské Krupce a jeho obal je navržen k recyklaci.

V kategorii Evropská inovace byly oceněny tyčinky Nestlé Fitness Multigrain Protein Cocoa a Nestlé Fitness Multigrain Fibre Honey. Tyto tyčinky jsou vyrobeny z celozrnné pšeničné mouky a jsou bez přidaných cukrů. „Klíčovou ingrediencí těchto tyčinek je oligofruktóza, tedy druh rozpustné vlákniny, která přispívá k pocitu nasycení, udržuje správnou hladinu glukózy v krvi a zároveň pomáhá předcházet trávicím problémům,“ dodala Veverková. Tyčinky jsou vhodné jako rychlý zdroj energie před nebo po pohybové aktivitě.

Nestlé dlouhodobě pracuje na zlepšování nutričního složení svých výrobků s cílem zachovat jejich chuťové vlastnosti a získávat si tak přízeň zákazníků. K tomu využívá znalosti svých odborníků, odborné studie a doporučení Světové zdravotnické organizace (WHO).


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek