• Robbie Williams se stal novým hlasem Felixe, kocoura, který stojí za neodolatelně chutným krmivem pro kočky.
• Robbie Williams nahrál novou píseň „It's Great To Be a Cat“, která zazní v nových reklamách značky Felix.
• Nová píseň má premiéru 25. ledna 2023 a najdete ji na www.FelixAndRobbie.cz.
Značka Purina, která patří pod Nestlé, oznámila, že Robbie Williams natočil zbrusu novou píseň coby nový hlas kocoura Felixe. Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „It's Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky.
Robbie se při tvorbě písně inspiroval vlastními kočkami i rošťáckými kousky Felixe a propůjčil svůj hlas kampani, která aktuálně startuje po Evropě, a to i v České republice. Hudebník vystupuje v krátkém klipu po boku slavného kocoura Felixe. Drzé duo je zachyceno, jak při premiéře své nové spolupráce dělá lumpárny. Ve filmu hraje Williams Felixovi druhé housle, když se snaží nahrát chytlavý hit s doprovodným orchestrem.
Robbie Williams ke spolupráci řekl: „Jsem dlouholetým fanouškem koček. Měl jsem mnoho kočičích přátel a po pozorování jejich fascinujícího chování mohu s jistotou říct, že je skvělé být kočkou. “
Nová skladba, která je k dispozici na webu www.FelixAndRobbie.cz, ukazuje, jak většina koček žije svůj nejlepší život, stejně jako kocour Felix. „V kampani poukazujeme na radost a zábavu spojenou s životem s kočkami. Věříme, že i díky Felixovi mohou být naši kočičí mazlíčci ti nejspokojenější,“ říká Markéta Karasová, brand manažerka pro značku Felix v České republice. Krmiva Felix od značky Purina jsou od roku 2019 nejprodávanějším mokrým krmivem pro kočky v České republice.
Odhalení partnerství s Robbie Williamsem je zároveň premiérou nejnovější Felixovy reklamy, kterou je možné exkluzivně zhlédnout na YouTube.
Reklama: https://youtu.be/MkEoXD9wIuw Video ze zákulisí příprav: https://youtu.be/nrXXKs6rMjw
Chcete-li se dozvědět více a pustit si novou píseň Felixe a Robbieho Williamse, podívejte se na www.FelixAndRobbie.cz.
O kampani:
Kreativní agentura: AFG& (Avrett Free Ginsberg): Kreativní ředitel: Alex Bloom; Senior Art Director Ana Martinez
Produkční společnost: Craft WorldWide Hudba a zvuk: Sixième Son; Produkční dům: Sounds Like Film & Grandia’s Army; Animace: Inkubus; Režie: Marco Grandia
Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873
Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.