Společnost Purina se rozhodla postavit po celé České republice 20 nových a bezpečných psích hřišť, která vzniknou ještě do konce letošního roku. Podle odhadů žijí v českých domácnostech více než dva miliony psů, a Purina tím podpoří jejich aktivní trávení volného času s páníčky. Při výstavbě hřišť sehrává důležitou roli i udržitelnost a lokálnost materiálu pro výrobu.
Zdraví, socializace a možnost bezpečného pohybu psů je téma, které je pro společnost Purina důležité. Nabídla proto českým obcím možnost získat pro své obyvatele bezpečná moderní psí hřiště, kde mohou probíhat nejen tréninky a socializace psů, ale také setkávání pejskařů.
Díky spolupráci s vybranými obcemi a sponzoringu společnosti Purina začala letos firma Hřiště pod Květinou postupně realizovat dvacet psích hřišť z certifikovaného akátového dřeva FSC (Forest Stewardship Council) a PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Purina finančně zaštítí výstavbu, vlastníkem a organizátorem hřiště jsou samotné obce, jejich vedení tak má vše pod kontrolou.
Zábava pro 16 tisíc psů
„Náš cíl byl vybudovat síť míst, kde budou mít majitelé psů možnost trénovat poslušnost a různé psí triky, setkávat se s jinými pejskaři a vyměňovat si své zkušenosti,“ vysvětluje Lenka Soal, trade marketing manažerka společnosti Purina.
Z obcí přihlášených do programu byly vybrány: Bořenovice, Bžany, Český Rudolec, Český Těšín, Chvalčov, Dvůr Králové nad Labem, Holice, Jihlava, Jinačovice, Kadaň, Kraslice, Letonice, Měšice, Nedvězí u Prahy, Nelahozeves, Sázava, Únanov, Úpice, Úštěk a Zubří.
Tyto obce se co do počtu psů pohybují od nejmenších Bořenovic s 50 psy až k Jihlavě, kde žije 3679 psích miláčků. Celkem se tak na nových hřištích bude moci prohánět až 16 tisíc psů z nejbližšího okolí, kteří se zde budou mít možnost setkávat s ostatními psy a jejich páníčky.
Společnost Purina věří, že psí hřiště otevřou dveře k radosti, pohybu a socializaci psů a setkávání jejich majitelů. Společnost je dlouhodobě partnerem organizací podporujících vztah mezi zvířaty a člověkem prostřednictvím nejrůznějších aktivit nebo také terapií s asistencí zvířat. Rozhodla se proto podpořit projekt výstavby psích hřišť, která budou denně tento cíl po celé republice podporovat.
Více informací o psích hřištích Purina zde: www.purina.cz/psi-hriste
Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873
Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.