Tuzemští zaměstnavatelé poskytují svým zaměstnancům stále větší výhody, od příspěvku na sport pro všechny členy rodiny až po „flexi days“. Jinak tomu není ani v Nestlé. Společnost od ledna 2022 rozšiřuje svou nabídku benefitů pro čerstvé rodiče například o doplácení rozdílu mezi mateřským příspěvkem a hrubou mzdou či o delší placené volno.
„V Nestlé chceme kvalitnější život a budoucnost pro všechny. Tímto novým zaměstnaneckým benefitem bychom rádi pomohli všem rodičům, kteří přivítají do rodiny nové přírůstky. Svých zaměstnanců si vážíme a chceme jim být oporou při životních změnách,“ říká Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé Česko a Slovensko, a dodává: „Těší mě, že Nestlé v Česku a na Slovensku ukazuje nové možnosti v péči o zaměstnance.“
Podpora pro oba
Zaměstnanci, který zůstává po narození, či adopci dítěte doma a pečuje o něj, bude Nestlé po dobu 18 týdnů doplácet rozdíl mezi sociální dávkou (peněžitou pomocí v mateřství) a hrubou mzdou. Zaměstnanci, který s ratolestí nezůstává po narození doma a vrací se do práce, poskytne společnost 4 týdny placeného volna.
Praktický průvodce pro nastávající rodiče
V rámci podpory rodičů nabízí společnost i další výhody. Kromě již zmíněné finanční podpory mají zaměstnanci, pokud to situace umožňuje, také k dispozici možnost práce na flexibilní pracovní úvazek při rodičovské dovolené či praktického průvodce pro čerstvé i nastávající rodiče. Z něj se přehledně dozví vše, co je potřeba znát a zařídit, aby pro ně tato významná životní změna byla co nejhladší a nejjednodušší a nemuseli to složitě vyhledávat. Rodiče navíc dostávají měsíční příspěvek na výrobky dětské výživy.
Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873
Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká v 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.