Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Mladí designéři otevírají nové století pro obal KOFILA tyčinky

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha

KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Ti v návrzích představují svůj pohled na ikonické designové prvky v novodobém pojetí. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již 100 let. Nadčasová ikona patří mezi 5 nejprodávanějších tyčinek na trhu. V roce 2022 se jí v závodě Nestlé Zora Olomouc vyrobilo více než 20 milionů kusů. Od roku 2021 je navíc výhradně ze 100% udržitelně získávaného kakaa.

KOFILA inspiruje mladé umělce

Příběh o nadčasové chuti se začal psát v roce 1923. KOFILA okouzlila své příznivce nejen svou výjimečnou chutí kombinující čokoládu s jemnou kávovou náplní, ale také unikátním, typicky žlutým obalem z pera dvorního ilustrátora Orionu, tehdy 23letého Zdeňka Rykra, který se stal ikonickým. Stejně jako před 100 lety i nyní dává KOFILA šanci mladým umělcům.
- Pavel Noga, vedoucí ateliéru Grafický design na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
- Štěpánka Koutná, kreativní ředitelka grafického studia Yellow Shapes
- Lumír Kajnar, grafický designér a absolvent Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
- Stanislava Růžičková, business manažerka divize cukrovinek Nestlé
- Eliška Soukupová, manažerka značky KOFILA

Studenti se ve svých návrzích pro obal KOFILA tyčinky inspirovali nejen spojením typického prvku tyčinky, kterým je káva a čokoláda, ale také původním designem od Zdeňka Rykra nebo vzory, které byly v době jejího vzniku populární.

KOFILA se navíc od podzimu roku 2021 vyrábí ze 100% udržitelně získávaného kakaa splňujícího standardy ekologické udržitelnosti, férového obchodu a dodržování lidských práv. Vyrábí se v olomoucké továrně Zora, která pro svůj provoz využívá zelenou energii a kde se jí v minulém roce vyrobilo více než 20 milionů kusů.

„KOFILA je krásným příkladem tradice, která přetrvává po generace. Do nového století vstupuje KOFILA v obalech vytvořených mladými designéry, kteří se ve svých návrzích inspirovali ikonickým obalem a dodali mu moderní nádech. Nadčasovost tyčinky symbolizuje její minimalistický tvar, stejně tak unikátní receptura spojující kávu a čokoládu, která je navíc od roku 2021 vyráběná ze 100% udržitelného kakaa,“ dodává Eliška Soukupová, manažerka značky KOFILA.


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek