Sort by
Sort by

Každý 4. vánoční stromeček v Česku je ozdobený Orion kolekcí

Zpět na Tiskové Zprávy
Olomouc

Orion patří k Vánocům asi stejně jako kapr s bramborovým salátem. Aby taky ne, když první vánoční kolekci uvedla značka na náš trh už přes více než sto lety! Vloni jsme u pohádek snědli více než jednu a půl tisíce tuny svátečních čokoládových dobrot s touto legendární modrou hvězdou. Které z nich ujídáme ze stromečku nejvíce?

Šedesát procent českých domácností si rozbaluje vánoční dárky u stromečku ozdobeného čokoládovými ozdobami a nejčastěji se na jehličnatých větvích houpají právě vánoční kolekce Orion. Těch jsme jen za loňský rok v Česku a na Slovensku spořádali více než 1 milion!

Orion se za dobu své existence stal kultovní a ikonickou značkou čokoládových výrobků a tuto pozici si drží dodnes. Tahle sladká čokoládová hvězda září již více než 125 let a od roku 1992 spadá pod švýcarské Nestlé, které tak letos slaví už 30 let na našem trhu.

Aby se vše stihlo včas a my tak se začátkem Adventu našli svou oblíbenou sváteční kolekci v obchodech, začíná výroba v olomouckém závodě ZORA každoročně už v letních měsících. Na výrobu všech svátečních výrobků celkem padne okolo 1 700 tun čokolády – takové množství odpovídá váze 900 aut Škoda Octavia, nebo třeba 13 plejtvákům obrovským.

Při nákupu vánočních sladkostí skoro polovina z nás sáhne do regálu pro kolekce na stromeček, třetina z nás pak do košíku ještě přihodí i nějakou tu čokoládovou odměnu pro děti za správně odrecitovanou básničku pro Mikuláše. A nemůžeme zapomenout ani na adventní kalendáře – odpočítávat čas do Štědrého dne už můžeme i dobrotami od KitKat nebo JoJo.

Andělíčci, sněhuláci, baňky – ať už je tvar pod lesklým obalem jakýkoliv, se stejnou radostí si čokoládovou figurku ve víru vánoční atmosféry vychutná dítě i dospělý. Vítězem mezi dobrotami, které potají ujídáme ze stromečku, jsou však Arabesky. Evergreen v podání barevného ovocné želé v čokoládě si za roky své existence získal srdce a chuťové buňky tolika Čechů a Slováků, že se ho každý rok sní 108 tun. Na paty Arabeskám šlapou klasické rodinné kolekce s čokoládovými figurkami a také Salonky, zmenšeniny oblíbených tyčinek Koko, Ledových Kaštanů nebo třeba Banánů v čokoládě. A svého se konečně dočkali i fanoušci Lentilek – už letos si budeme moct stromeček poprvé ozdobit i kolekcí mléčných plněných figurek s Lentilkami.

Tak sladké a veselé!


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako je Nescafé, Nespresso nebo Purina až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek