Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Slovenské polévky Carpathia: sáček plný chuti na cesty

Slovenské polévky Carpathia se pyšní dlouholetou tradicí, originální recepturou i lokální výrobou. Připravit si je navíc můžete během pár minut. Jsou proto skvělou volbou na dovolené. Talíř teplé a vydatné polévky totiž přijde vždycky vhod. Značka, která si získala srdce Slováků a na slovenském trhu je číslo jedna, míří do Česka se třemi druhy polévek: Francouzská, Slepičí a Gulášová.

Pár minut, to naprosto stačí na přípravu lehkého oběda či teplé večeře. Ať už máte za sebou dlouhý výlet ve městě, celý den strávený na pláži či se blížíte k další zastávce při přechodu hor, baterky vám během chvíle dobije instantní polévka Carpathia.

Ve slovenské Prievidzi se tyto polévky vyrábějí z poctivě vybraných surovin, což oceňují i sami Slováci. Carpathia je dlouhodobě jejich nejoblíbenější značkou polévek. Nyní překračuje hranice a přichází s výběrem tří sáčkových polévek na český trh. Jedno balení obsahuje 8 porcí, obsah sáčku stačí vařit zhruba 10 minut ve 2 l vody.

Francouzská polévka se slovenskými kořeny

Hlavní hit značky Carpathia vznikl v roce 1971. Paní Darina Matyášová, pozdější vedoucí vývojového oddělení a ředitelka závodu, vymyslela novou polévku, která byla něco mezi cibulačkou, ale ne příliš cibulovou, a hovězí polévkou, ale ne příliš hovězí. Slavná francouzská polévka s typickými mušličkami se stala přirozenou součástí dovolených mnoha Slováků a dodnes je nejprodávanější polévkou v sortimentu závodu na Slovensku.

Slepičí vývar, jak má být

Nedělní slepičí polévka je rodinným klenotem. Ta od Carpathie je připravena z kousků slepičího masa, sladké mrkve a špetky kari na dochucení. S vývarem jednoduše nikdy nesáhnete vedle.

Tradiční gulášová perfektně zasytí

Pokud polévku, pak nejraději hustou gulášovou. Potřebujete-li pořádně posilnit, je vydatná a sytá gulášovka ta pravá volba. Polévka se vyrábí dle tradiční receptury s kousky vepřového masa, sladkou paprikou a špetkou majoránky na dochucení.

Věděli jste, že sušení neboli dehydratace je starobylá a osvědčená metoda uchovávání potravin. Sušením se odpařuje voda, takže potraviny lze uchovat bez použití konzervačních látek.

Novinky jsou k dispozici v obchodech Albert, Billa, Globus, Kaufland a Tesco. Doporučená maloobchodní cena za balení je 49,90 Kč.


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek