Sort by
Sort by

ORION přináší kampaň a čokoládovou radost

ORION přináší kampaň a čokoládovou radost

ORION již 125 let vyrábí čokoládu s respektem k našim kořenům a tradicím a obohacuje tak životy lidí v Čechách i na Slovensku. Na základě toho vznikla nová komunikační platforma ORION s názvem ORION – Naše čokoládová radost. Kampaň začala 1. června formou nové TV reklamy, ke které se později přidají další touchpointy v podobě digitální komunikace, printu a in-store vystavení.

Kampaň odstartovala 1. června novou TV reklamou, postupně se přidají další prostředky v podobě digitální komunikace, printu a in-store vystavení. Další komunikace je potom plánovaná na Q4 tohoto roku. „Kampaň je velmi emotivní, přesto nese jasné sdělení. Právě typická čokoládová chuť dělá výrobky ORION tak unikátní a oblíbené. Při jejich výrobě pečlivě volíme poměr kakaa, mléka a cukru, abychom vytvořili tu nejlepší čokoládu pro potřeby českých a slovenských spotřebitelů,“ uvádí Robert Kičina, tiskový mluvčí Nestlé Česko.

Naše země je výjimečná. Mnoho věcí, které děláme, děláme po našem a tento způsob života oslavuje právě značka ORION. Ať už se jedná o způsob, jak učíme naše potomky péct oblíbenou bábovku, jak trávíme léto u vody nebo jak oslavujeme krásu našich žen a dívek. To vše je jedinečné a stejně tak je jedinečná i naše čokoláda a čokoládová chuť ORION. „V ORIONU totiž věříme, že oslavovat naše specifika, tradice a zvyky vede k plnohodnotnějšímu životu plnému malých radostí,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky ORION.

Strategii komunikace a kreativní koncept vymyslela agentura Ogilvy. „Opravdu dlouho jsme hledali myšlenku, která by popsala, jak důležitou roli hraje značka ORION v životech našich spotřebitelů. Myslím, že Ogilvy se podařilo přijít se skutečně skvělým kreativním nápadem, který vystihuje jedinečnost našeho národa a naší čokolády ORION,“ dodává Šlechta.

TV spot produkčně zastřešila společnost Boogie Films a vznikl pod taktovkou Tomáše Bařiny. Ve druhé vlně TV airingu je spot obohacen TV Tag-onem komunikujícím nově vzniklou řadu čokoládových tabulek ORION Rodinná, které obsahují 100% udržitelné kakao. TV Tag-on vyvinul František Bumbálek (Second Head). Hlavní spot je možné zhlédnout ZDE.


Kontakt pro média:
Robert Kičina, manažer pro korporátní komunikaci, [email protected], +420 724 420 148


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká v 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek