Či už máte dlhoročné pracovné skúsenosti alebo ste čerstvým absolventom, v spoločnosti Nestlé na vás čakajú pracovné príležitosti. Hľadajte pracovné ponuky tu.
Naše závody
Závod Krupka

Centrum výroby rostlinných výrobků
Společnost Tivall, zaměřující se na výrobu vyvážených vegetariánských a veganských produktů, vznikla v roce 1986 v Izraeli. V roce 2007 rozšířila svou působnost do České republiky a otevřela svůj výrobní závod v Krupce u Teplic.
Tento krok umožnil rozvoj moderní produkce rostlinných pokrmů pro evropský trh. Oficiálně se krupský závod stal součástí Nestlé Česko v roce 2018 a připojil se tak k dalším dvěma továrnám Nestlé na našem území.


Rozvoj výroby a exportu
Dnešní podoba závodu je výsledkem několika vln investic, které přinesly nejen rozšíření výrobní kapacity, ale také vytvoření nových pracovních míst. Dnes v Krupce fungují tři moderní výrobní linky, které denně vyrábějí širokou škálu vegetariánských a veganských pokrmů pro tuzemsko a státy po celé Evropě.
V Česku a na Slovensku jsou tyto výrobky dostupné pod značkou Garden Gourmet, která podporuje alternativní způsob stravování a přináší kvalitní, chutné a nutričně vyvážené rostlinné produkty. Na dalších evropských trzích, jako jsou Německo, Francie, Itálie či Španělsko, lze krupské produkty nalézt také pod značkami Hälsans Kök nebo Valsoia.
Naši lidé jsou pro nás klíčoví
Výrobky s velkou pečlivostí a s důrazem na kvalitu, bezpečnost a chuť připravuje celkem přes 350 zaměstnanců. Díky příjemné atmosféře, rodinnému prostředí a každodennímu kontaktu s chodem výroby dokážou zaměstnanci rychle a snadno reagovat na aktuální výrobní potřeby.
Odpovědnost vůči komunitě
Zaměstnanci závodu v Krupce se aktivně zapojují do komunitních a dobročinných projektů. V rámci Dobrovolnických dnů pomáhají místním dobročinným spolkům a účastní se charitativních sportovních akcí – často i společně se svými rodinami.
Inovace a zefektivňování výroby
Nestlé Krupka se neustále soustředí na zlepšování výrobních procesů. Po modernizaci výrobního prostředí se tým závodu zaměřuje na optimalizaci procesů, automatizaci a digitalizaci, které pomohou zjednodušit a zefektivnit provoz.

Závod Sfinx

160 let sladké historie
Závod Sfinx, založený Philippem Kneislem v roce 1863, se stal synonymem pro výrobu kvalitních cukrovinek. Od skromných začátků s výrobou kandytu v rodinném domě se rozšířením sortimentu a přesunem do vsetínské továrny postavené v roce 1910 rozrostl do významného výrobního závodu.
Po první světové válce se produkce rozrostla ještě o figurky a bonboniéry. Během druhé světové války byla dokončena druhá etapa výstavby závodu ve Všetulích, kde továrna sídlí dodnes.
V 90. letech přišla modernizace a rozšíření výroby pod Nestlé, což umožnilo výhradní specializaci na nečokoládové cukrovinky. Díky enormním investicím a rozsahu výroby se z holešovské továrny stala bonbónová velmoc.


Sfinx, srdce evropských cukrovinek
Dnes je Sfinx jedinou továrnou Nestlé v Evropě specializovanou na bonbóny – od legendárních Jojo Medvídků až po Hašlerky a Bon Pari. Technologické inovace dokončené roku 2024 významně posílily produkční kapacity a zefektivnily logistiku.
Výrobky ze Všetul tak nyní neputují jen na český a slovenský trh, ale míří i do zahraničí, hlavně do Velké Británie, Itálie a Polska. Pochutnat si na nich však mohou také třeba spotřebitelé Spojených arabských emirátů, Taiwanu či Hong Kongu.
U tuzemských spotřebitelů patří mezi oblíbené značky Jojo, Hašlerky, Klokanky, Anticol či Bon Pari. V zahraničí dominují produkty pod značkami Rowntrees, Fruit Joy či PowerGel Shots.
V továrně pracuje téměř 500 zaměstnanců, kteří tvoří soudržný tým s přátelskou a podporující atmosférou. Závod se pyšní tím, že v něm polovina stávajících zaměstnanců pracuje již přes 20 let. Nezřídka tito lidé přichází již krátce po vyučení a při vzájemné spokojenosti v továrně v průběhu svého pracovního života získávají nové pracovní zkušenosti, posouvají se a kariérně rostou.
Naše odpovědnost nekončí ve výrobě
Srdcem nepřistupují kolegové v závodě jen ke své práci a týmu, ale dobrovolně se zapojují do továrnou organizovaných akcí na podporu komunit v regionu. Účastní se akcí jako „Vybarvený běh Kroměříž“ a „Ukliďme Česko“, podporují vzdělávání studentů prostřednictvím praxí a kariérních veletrhů, organizují sbírku pro útulek Zlín Vršava a dlouhodobě přispívají do sbírky oblečení pro samoživitele v rámci Oděvní banky.


Inovace nás pohání dopředu
Již zmíněná modernizace továrny dokončená v roce 2024 umožnila nejen zvýšení výroby na 29 500 tun ročně od roku 2025, ale také ještě větší navýšení exportu na anglický trh, kam nyní směřuje více než 70 % produkce. Zásadní inovace posledních let zahrnovaly automatizaci logistiky, včetně automatizace procesu zaskladňování a vyskladňování, robotickou paletizaci a depaletizaci a vytvoření nových skladových prostor.
Záleží nám na budoucnosti
Díky investicím do automatizace a energetických úspor továrna zvyšuje efektivitu a snižuje ekologickou stopu. Významným krokem k udržitelnosti je instalace tepelných čerpadel a nového kompresoru na stlačený vzduch.
Budoucí plány zahrnují pokračování v automatizaci a digitalizaci procesů, instalaci fotovoltaických panelů a dalších kompresorů s rekuperací tepla, rozšiřování možností ve využití odpadního tepla z technologií a jeho opětovné využití v procesu výroby, které ve snižování užívaných zdrojů naváže například na již aplikované postupy ke snižování spotřeby vody, tzv. zaokruhování vodního chlazení.
Závod Zora

Od malé výroby k výrobě čokoládových legend
Olomoucká továrna Zora, jejíž kořeny sahají až do roku 1898, prošla neuvěřitelnou cestou od malého podniku zaměstnávajícího 15 lidí až po moderní výrobní továrnu. V roce 1910 se v důsledku narůstajících objemů výroby přesunula výroba z historického centra Olomouce do dnešních prostor a došlo k registraci značky „Zora“. Toto jméno se stalo synonymem kvalitních čokoládových výrobků a dala název celému závodu.
Cukrovinky z olomoucké továrny byly oblíbené i v meziválečném období. Po válce se Zora stala součástí národního podniku „Československé čokoládovny“ a nadále se její výrobky těšily u spotřebitelů velké oblibě.
Po akvizici Nestlé v 90. letech došlo k modernizaci výrobních linek a automatizaci balení výrobků, což pomohlo Zoře stát se největším tuzemským výrobcem tabulkových čokolád a bonboniér.


Zora, jak ji známe dnes
V současnosti Zora vyrábí přes 40 tisíc tun čokolády ročně. V Česku a na Slovensku je nyní reprezentována hlavně značkou Orion, která se z původně pražských čokoládoven přesunula do Olomouce v roce 2004.
Orion hvězda zastřešuje tuzemskými spotřebiteli oblíbené značky, jako je Studentská pečeť, Margot, Banány v čokoládě, Milena, Kofila, Kaštany nebo Deli. Ze zahraničních trhů patří mezi největší odběratele pochutin z Olomouce Velká Británie, Německo, Ukrajina a Francie. Tamní zákazníci si vychutnávají výrobky exportních značek After Eight, Aero, Bros, Nuts či Black Magic.
Výrobky přinášející lahodně sladké potěšení vznikají pod rukama více než 600 zaměstnanců, kteří si pochvalují přátelskou a otevřenou atmosféru a týmovou spolupráci mezi kolegy. Není proto divu, že mnozí z nich ve firmě zůstávají i desítky let. Více než dvě desetiletí pracuje v Zoře hned 27 % zaměstnanců.
Myslíme na naše okolí
Zaměstnanci Zory ve spolupráci s továrnou nekultivují jen vztahy na pracovním prostředí, ale zapojují se do zaměstnaneckých sbírek (např. pro Fond ohrožených dětí Klokánek či v rámci kampaně Vlčí máky), účastní se sportovně-charitních akcí (např. Běh pro Hospic), podporují zdravotní zařízení a sportovní kluby i akce a za pomoci produktů vytváří úsměv na rtech klientů zařízení sociálních služeb (např. chráněné bydlení Červenka a Domov pro seniory Pohoda Chválkovice).


Spojení tradice a inovací
Od počátků modernizace prošla olomoucká čokoládovna po vedením společnosti Nestlé výraznou proměnou. V roce 2011 zde byla instalována linka OPM na výrobu čokoládových dezertů, kterou v roce 2021 doplnila automatizovaná linka Pick and Place. Díky tomu se daří velké množství produktů vyrábět bez nutnosti zásahu člověka.
Závod se pyšní množstvím špičkových technologií. Od autonomně naváděných vozíků (AGV) přesouvajících nerezové regály s pralinkami, přes MES systémy integrující různé moduly pro řízení výkonu, bezpečnosti a kvality až po propracovaný sběr dat z výroby napojený na vizualizaci výrobních procesů a využití digitální nástrojů přinášejících nový rozměr efektivity.
Robotizace a vision systémy jsou klíčové pro kontrolu kvality, což umožňuje dosáhnout neuvěřitelné přesnosti a efektivity. Zora je tedy nejen závod pyšný na svou dlouhou historii, ale také na technologické inovace, které výrobě dodávají nový rozměr.
Moderní výroba s ohledem na životní prostředí
Kromě zefektivnění výroby, bezpečnosti a kvality produktů se v olomouckém závodě myslí také na planetu. Díky automatizaci a digitalizaci se snižuje využití papíru, optimalizuje se logistika a vzniklý odpad se recykluje nebo kompostuje.
V roce 2023 provedla společnost Cyrkl v našem závodě cirkulární odpadový sken, který potvrdil vysokou efektivitu odpadového hospodářství a také ocenilo velké úsilí o cirkularitu našich odpadů. Minimum nevyužitého odpadu putuje do spalovny, nikoliv na skládky.
Mezi budoucí cíle patří instalace fotovoltaických panelů a nových kompresorů za účelem zvýšení efektivity využití energie a vody.

Závod Carpathia

Od palírny k potravinářství
Historie továrny sahá až do roku 1875, kdy rodina Heumanů založila v oblasti Horní Nitry malou palírnu. Postupem času se však sortiment rozšířil o džemy a marmelády a podnik se stal strategickým průmyslovým centrem. Během 2. světové války továrna získala označení jako nepostradatelná a musela přizpůsobit výrobu potravin požadavkům armády.
Po válce prošla továrna velkou proměnou, plně se zaměřila na produkci dehydratovaných výrobků a vybudovala si tak pevnou pozici v potravinářském průmyslu. V roce 1992 se stala součástí skupiny Nestlé, což přineslo modernizaci, nové technologie a expanzi sortimentu bujónů a polévek pod značkou Maggi.


Moderní technologie a obliba po celém světě
Dnešní Carpathia je vybavena moderními technologiemi a její výrobky jsou oblíbené nejen na českém a slovenském trhu, ale i na tom zahraničním. Produkty značek Maggi, Carpathia, Winiary, Mivina a další putují do domácností po celém světě. Mezi klíčové trhy patří Francie, Rumunsko, Nizozemí, Maďarsko a Polsko. Výrobky z Carpathie ale míří i do Mexika, Hong Kongu či do Jižní Korey.
O kvalitu a bezpečnost se stará více než 500 zaměstnanců, z nichž čtvrtina působí ve společnosti déle než 20 let a stali se tak váženými odborníky ve své oblasti. Nezřídka se na pracovních úkolech podílí lidé napříč generacemi a společnými silami tak vytváří stabilní a přátelské prostředí.
Společně podporujeme místní komunity
Zaměstnanci závodu Carpathia jsou velmi aktivní v zapojení se do komunitních a dobročinných projektů a iniciativ. Podílejí se na materiálních sbírkách pro potřebné, podporují psí útulky v regionu a účastní se charitativních akcí, včetně běhu pro hospic sv. Lujzy a úklidu města Prievidza. Pokud to jen trochu jde, volí při jízdě do práce místo motorových vozidel kola.
Inovace a udržitelnost jdou ruku v ruce
Carpathia neustále investuje do nových technologií a udržitelných řešení. Rostoucím objemům výroby se přizpůsobila implementací plně automatizovaných systémů (např. mísení sypkých komponentů či robotické navažování), využitím robotické paletizace, výměnou linek na výrobu bujonů za vysokorychlostní a používáním samostatně pracujících vozíků (AGV).
S vědomím závazku na dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050 podniká závod kroky k tomu, aby byl v plnění těchto cílů úspěšný. Průběžně pracuje na snižování energetické náročnosti využívaných zařízení, když starší výrobní linky nahrazuje modernějšími, energeticky méně náročnými, snižuje spotřebu vody, nahrazuje nerecyklovatelné obaly recyklovatelnými a modernizuje a zatepluje obvodové pláště budov továrny.
