summerchallenge

ČESKO-SLOVENSKÁ #SUMMERCHALLENGE 2017

Léto 2017 se nezadržitelně blíží. Prázdniny, dovolená, relax a zábava. Zní to dobře? Přidej k tomu ještě Nestlé česko-slovenskou #summerchallenge 2017 a tvoje léto bude nezapomenutelné!

1 firma, 2 trhy, 8 týmů a dva vítězné týmy nakonec. To vše můžeš zažít v prostředí mezinárodní společnosti, která je jedničkou na trhu. Na tvojí cestě tě bude provázet buddy a zkušení lídři v dané kategorii.


Dej svému létu novou dimenzi, ukaž svou odhodlanost a kreativitu!

Česko-slovenská #SUMMERCHALLENGE 2017 probíhá od 1. 3. do 8. 8. 2017 a je určena všem studentům bez ohledu na obor studia. Všichni členové vítězného týmu si odnesou kávovar Nespresso Prodigio v hodnotě 5 390 Kč, který můžeš propojit se svým smartphonem a užít si spoustu zábavy.

1. 3.– 5. 5. Prihlas svůj tým (2 – 4 lidi)
12. 6.

Zahájení challenge pro vybrané týmy a zadání case study na centrále v Praze a Bratislavě

29. 6. 1. Check-point s profesionály v Nestlé
20. 7. 2. Check-point
8. 8. Závěrečná prezentace a vyhodnocení



Tvým cílem je navrhnout komunikační kampaň na jedno ze tří témat:

  • Human Resources/Komunikace
    Společnost Nestlé je významným zaměstnavatelem na trhu. Nestlé Česko a Slovensko zaměstnává na centrálách (Praha, Bratislava) a v závodech (Zora, Sfinx, Prievidza) vice než 2 700 lidí. Jsou mezi nimi studenti, čerství absolventi, zkušení profesionálové v kanceláři a v továrnách. Dej vědět potenciálním uchazečům o zaměstnání, že práce v Nestlé je ta nejlepší volba!

  • Marketing:
    Nestlé je přední světová společnost v oblasti výživy, zdraví a zdravého životního stylu. V rámci kategorie potravin se chystáme oslovit novou cílovou skupinu tzv. „health conscious eaters,“ tj. skupinu lidí, kteří vyhledávají zdravé stravování a navíc sami rádi vaří. Připravili jsme pro ně novou značku, kterou chceme uvézt nově na trh. Jedná se o chlazená vegetariánská hotová jídla a suroviny, vhodné pro přípravu pokrmů pro vegany, vegetariány a flexitariány nebo prostě pro všechny, kteří rádi vaří a nemají zrovna chuť na maso. J Vaším úkolem bude připravit plán, jak novou značku našim spotřebitelům představit. Je třeba porozumět detailně cílové skupině, jejímu chování, spotřebitelským zvyklostem a jejich mediální konzumaci. Připravte plán, jaké benefity značky komunikovat, jakým kreativním způsobem a jaká média je nejlepší použít. Zapoj se i ty a poraď nám, jak můžeme Vital Gourmet na československý trh uvézt!

  • Sales
    Hledáme nové inovativní způsoby, jak vytvořit cílenou předvánoční digitální kampaň na kapsle Nescafé Dolce Gusto, která má přesah do eCommerce. Oslovte relevantního nakupujícího v pravý čas na pravém místě personalizovanou reklamou za účelem provedení okamžitého nákupu na Rohlík.cz. Jo, a abychom nezapomněli, kampaň musí být přizpůsobená dvěma přístupům - z desktopu a mobilního telefonu.  


Sestav spolu s kámoši tým

Sestav spolu s kámoši tým (max. 4 lidi). Dejte nám vědět, proč se chcete naší challenge zúčastnit. Tvým úkolem bude definovat komunikační plán, vhodné kanály pro vybranou cílovku, provést analýzu a průzkum, navrhnout časový plan a rozpočet.

Vyberte si jednu z oblastí, které vám dává smysl, natočte max. 60 vteřinové video, kde by mělo zaznít, proč jste si toto téma vybrali a proč si máme vybrat právě vás. Pokud se před kamerou úplně "necítíte", stačí, když nám pošlete jednu A4 s představením členů týmů, zda to máte blíže do Prahy, nebo do Bratislavy, kde studujete a co vás baví. Teamleader přihlási svůj tým a pošle video spolu s představením týmu na info@nestle.cz.

V průběhu května bude probíhat vyhodnocení přihlášek a kontaktování týmů, které do toho půjdou s námi. Vše budeš mít šanci prezentovat před vedením Nestlé a získáš zpětnou vazbu, která tě posune vpřed. Každý člen vítězného týmu si odnese kávovar Nespresso Prodigio v hodnotě 5 390 Kč, který můžeš propojit se svým smartphonem. Ještě navíc přidáme 2017 čokoládových tyčinek dle vašeho gusta (je libo Kit Kat, Lion, Deli, nebo třeba Kofila?). Ti nejlepší z vás můžou získat roční stáž na centrále v Praze nebo v Bratislavě a také možnost strávit celý den s obchodním ředitelem!

To zní lákavě, ne?