summerchallenge

ČESKO-SLOVENSKÁ #SUMMERCHALLENGE 2017

Léto 2017 se nezadržitelně blíží. Prázdniny, dovolená, relax a zábava. Zní to dobře? Přidej k tomu ještě Nestlé česko-slovenskou #summerchallenge 2017 a tvoje léto bude nezapomenutelné!

1 firma, 2 trhy, 8 týmů a dva vítězné týmy nakonec.
Poskládej dream team, natočte společné video a získejte možnost nahlédnout pod pokličku mezinárodní společnosti, která je jedničkou na trhu. Nepropásni šanci nahodit kontakty s profíky a užít si spoustu zábavy!

Pokud je tvá odpověď „Challenge accepted!“, nezbývá nám nic jiného než ti představit letošní výzvu v celé své kráse.

Dej svému létu novou dimenzi, ukaž svou odhodlanost a kreativitu!

Česko-slovenská #SUMMERCHALLENGE 2017 probíhá od 1. 3. do 8. 8. 2017 a je určena všem studentům bez ohledu na obor studia.

Co tě čeká?

• Nahlédneš do světa byznysu z trochu jiného úhlu
• Potkáš se se skutečnými lídry v oboru
• Sesbíráš kontakty a zkušenosti k nezaplacení
• Nebudeš na to sám – dostaneš kouče, co ti vždycky rád pomůže
• A to nejlepší na konec – celé ti to neukradne z léta víc než 20 hodin!

do 31. 5. Prihlas svůj tým (2 – 4 lidi)

12. 6. Zahájení challenge pro vybrané týmy a zadání case study na centrále v Praze a Bratislavě

29. 6. 1. Check-point s profesionály v Nestlé
20. 7. 2. Check-point

8. 8. Závěrečná prezentace a vyhodnocení

Tvým cílem je navrhnout komunikační kampaň na jedno ze tří témat:

Human Resources/Komunikace

Není žádným tajemstvím, že společnost Nestlé patří mezi top zaměstnavatele na trhu práce. V České republice i na Slovensku zaměstnává více než 2 700 lidí. Najdeš mezi nimi jak studenty a čerstvé absolventy, tak zkušené profesionály v kancelářích a v továrnách. Talentů ale není nikdy dost, a proto hledáme další.  Otázka tedy zní: jak přilákat talenty do Nestlé, co jim sdělit a nabídnout, aby je to oslovilo a přesvědčilo?

Marketing

Nestlé je přední světová společnost v oblasti výživy, zdraví a zdravého životního stylu. Naším dalším cílem je oslovit novou cílovou skupinu, tzv. „health conscious eaters“. To jsou lidé, kteří vyhledávají zdravé stravování a sami si jej rádi uvaří. Máme pro ně novou značku Vital Gourmet, kterou chceme uvést na československý trh. Co bude nabízet? Chlazená vegetariánská hotová jídla a suroviny, vhodné k přípravě pokrmů pro vegany, vegetariány a flexitariány anebo zkrátka pro ty, kteří nemohou nebo nechtějí jíst maso. Napadá tě, jak tuhle značku prezentovat? Jaké benefity by rozhodně neměly cílové skupině uniknout?

Sales

I když Vánoce jsou pro většinu z nás daleko, pro sales už nastal ten správný čas. Na co přesně? Na cílenou předvánoční digitální kampaň s přesahem do e-commerce pro kapsle Nescafé Dolce Gusto. Dřímá ti v hlavě inovativní nápad na personalizovanou reklamu? Cílem je provedení okamžitého nákupu na Rohlik.cz. Samozřejmě kampaň musí být přizpůsobena jak pro desktop, tak pro mobil.


Sestav spolu s kámoši tým

Sestav spolu s kámoši tým (max. 4 lidi). Dejte nám vědět, proč se chcete naší challenge zúčastnit. Tvým úkolem bude definovat komunikační plán, vhodné kanály pro vybranou cílovku, provést analýzu a průzkum, navrhnout časový plán a rozpočet.

Vyberte si jednu z oblastí, které vám dává smysl, natočte max. 60 vteřinové video, kde by mělo zaznít, proč jste si toto téma vybrali a proč si máme vybrat právě vás. Pokud se před kamerou úplně "necítíte", stačí, když nám pošlete jednu A4 s představením členů týmů, zda to máte blíže do Prahy, nebo do Bratislavy, kde studujete a co vás baví. Teamleader přihlási svůj tým a pošle video spolu s představením týmu na info@nestle.cz.

Pokud budeš mezi vybranými týmy, přidělíme ti business buddyho, který tu pro tebe bude od začátku (12. 6. 2017) do konce (8. 8. 2017).
Neboj, během léta se s ním potkáš jen párkrát, a tak ti letní festivaly neutečou. I tak ale nepřijdeš o coaching, mentoring, shadowing, meeting se CEO či jiným šéfem, kterého bys rád potkal.

Na konci léta čeká na tebe a tvůj tým prezentace, během níž ti bude business buddy stále oporou. Své nápady a myšlenky nebudeš prezentovat před přísnou komisí, právě naopak. Feedback získáš od profíků z Nestlé, kteří se s tebou rádi podělí o své názory.

A to už samo o sobě je výhra, no ne? Vítězem přesto může být jen jeden tým. Ten se může těšit na:

• kávovar Nespresso Prodigio, který lze ovládat mobilem, pro tebe i ostatní členy týmu,
• 2017 kousků čokoládových tyčinek (Kit Kat, Lion, Deli nebo třeba Kofila),
• možnost strávit den po boku obchodního ředitele,
• a možná také na nabídku stáže v Praze nebo v Bratislavě.

To zní lákavě, ne?