Nestlé získalo dvě ocenění v žebříčku TOP odpovědná firma 2018

Zpět na seznam Tiskových zprávPraha,XI 15, 2018

Ceny BpS TOP Odpovědná firma jsou nezávislým ratingem velkých i malých firem v oblasti udržitelného podnikání. Společnost Nestlé si ze slavnostního vyhlášení letošního patnáctého ročníku odnesla hned dvě významná ocenění. První v kategorii TOP Odpovědná velká firma, kde získala zlatý certifikát. Bronzovou příčku pak obsadila v žebříčku TOP Odpovědných firem v oblasti životního prostředí. Odborná porota ocenila celkový strategický přístup společnosti k odpovědnému podnikání. Do nezávislé platformy BpS TOP Odpovědná firma roku 2018 se přihlásilo celkem 75 firem s více než stovkou projektů.

„Patříme mezi největší firmy na trhu a to sebou přináší i velkou míru odpovědnosti. S každým naším projektem se snažíme ukázat, že jsme si toho plně vědomi. Ocenění v takto nabité soutěži je pro nás znamením, že naše snahy mají smysl a motivují nás v tomto úsilí pokračovat. Obzvláště si vážíme certifikátu za náš projekt Soutěž pro vodu, který se primárně zabývá řešením pro lepší hospodaření s vodou,“ říká Martina Šilhánová, manažerka CSR Nestlé Česko a Slovensko.

Podnikání společnosti Nestlé se celosvětově řídí konceptem tzv. vytváření sdílené hodnoty (Creating Shared Value), který prezentuje její základní přístup ke společenské odpovědnosti. Koncept vychází z myšlenky, že pro dlouhodobou úspěšnost podnikání je nezbytné, aby přinášelo hodnotu nejen vlastním akcionářům, ale také společnosti, ve které působí.

Bronzový certifikát v kategorii TOP odpovědných firem v oblasti životního prostředí si odnesl projekt Soutěž pro vodu. Ten každoročně vyhlašuje Nadace Partnerství pod záštitou Ministra životního prostředí ČR za finanční podpory Státního fondu životního prostředí ČR a společnosti Nestlé. Cílem soutěže je najít vhodné řešení pro reálné situace v oblasti hospodaření s vodou. Pořadatelé vždy vyberou reálné situace, které nabízejí k řešení. Do soutěže se mohou přihlásit studenti a mladí profesionálové do 30 let.

„Hospodaření s vodou je pro nás prioritním tématem. Kromě toho, že jsme již v minulosti výrazně snížili její spotřebu v našich závodech, se dále snažíme i podporovat projekty, které do této problematiky zapojují širokou veřejnost. Prostřednictvím Soutěže pro vodu cílíme na mladé, kterým dáváme možnost uplatnit svou kreativitu a získat cenné zkušenosti s vývojem projektu,“ doplňuje Martina Šilhánová.

Kontakt pro média:
Robert Kičina, manažer pro korporátní komunikaci, robert.kicina@cz.nestle.com, +420 724 420 148

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 189 zemích světa, zaměstnává 328 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je zvyšovat kvalitu života a přispívat ke zdravější budoucnosti. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před více jak 150 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO a další. Na Slovensku vyrábí v závodě Carpathia Prievidza široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Tisková zpráva