Káva Starbucks u vás doma

Zpět na seznam Tiskových zprávPraha,VIII 14, 2019

Ikonická značka přichází do českých obchodů

Na začátku září vstoupí na český trh nová řada prémiové kávy celosvětově známé značky Starbucks.  Vysoce kvalitní káva, kterou na trh uvede společnost Nestlé, bude dostupná v českých obchodech ve variantách pražené a mleté i kávových kapslích Starbucks určených pro kávovary Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Nestlé tímto krokem reaguje na stále se zvyšující zájem o kvalitní a dostupnou kávu ze strany spotřebitelů. Vzájemné partnerství se Starbucks přináší Nestlé nejen rozšíření portfolia, ale také posílení pozice lídra na globálním trhu s kávou.

 

„V posledních letech lidé věnují větší pozornost kvalitě a původu kávy, kterou kupují. Inspirují se zejména v kavárnách, které přinášejí nové trendy. Vstupem nejznámější kavárenské značky Starbucks do retailu, nabízíme našim spotřebitelům možnost, aby si svou oblíbenou kávu, na kterou jsou zvyklí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfolio bude výhradně obsahovat vysoce kvalitní kávu Arabica, eticky získanou od pěstitelů z nejlepších oblastí. Rozšíří se tak naše stávající nabídka a spotřebitelům nabídne zcela nové chutě,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé Česko a dodává: „Zároveň tímto krokem Nestlé kompletuje své portfolio a se značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks nabízí nejširší spektrum káv dostupné po celém světě.“

Kvalitní 100% Arabica, tři stupně pražení

Nové portfolio značky Starbucks v retailu bude zahrnovat řadu prémiové zrnkové, mleté i porcované kávy, obsahující 100% kávu Arabica, která se eticky získává od pěstitelů z vybraných oblastí po celém světě. Nabídka se skládá z jednodruhových káv i kávových směsí, ve třech unikátních variantách pražení – Blonde, Medium a Dark Roast, které jsou pro Starbucks kávy typické.

 

Stupeň pražení Blonde Roast charakterizuje světlejší odstín kávových zrn a jemná chuť, která se výborně kombinuje s mlékem. Tento druh pražení reprezentují kávy Blonde® Espresso Roast a Starbucks® Veranda Blend®. V případě Medium Roast jsou kávová zrna trochu tmavší, charakterizována vyváženou chutí. V českých obchodech bude od září tento druh pražení zastoupen kávou Pike Place® Roast, House Blend a Single-Origin Colombia. Posledním stupněm je Dark Roast charakterizován plnou a výraznou chutí. Na nejvyšší stupeň byla upražena zrna káv Caffè Verona™ a Espresso Roast.

 

Kromě zrnkové a mleté kávy, budou k dostání také kávové kapsle do přístrojů Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. V rámci NDG půjde o kapsle na přípravu lahodného Espressa, Americana, Latte Macchiata, Cappuccina nebo Caramel Macchiata. Nová řada kávy bude dostupná ve všech relevantních obchodních řetězcích, vybraných elektro obchodech a také online.

Vzájemné partnerství přinese Nestlé rozšíření portfolia a posílení pozice lídra na globálním trhu s kávou.Pro Starbucks zase rychlejší růst a větší dopad na zákazníky mimo kavárny, jelikož 93 % všech vypitých šálků tohoto oblíbeného nápoje je připraveno z kávy zakoupené v retailu. Především se ale vede prémiovému segmentu, který dlouhodobě roste. Na jaře tohoto roku byla káva Starbucks uvedena i na některých trzích západní Evropy. Ohlasy od tamních spotřebitelů, jakož i výsledky prodeje dopadly nad očekávání pozitivně. Obdobný vývoj očekává Nestlé také na území České republiky.

Doporučená cena za balení 200 g zrnkové kávy je 129,90 Kč, mleté kávy je 129,90 Kč, kapslových systému do NESCAFÉ Dolce Gusto je 149,90 Kč a Nespresso je 99,90 Kč.

Tisková zpráva

Kontakt pro média:

Robert Kičina, manažer pro korporátní komunikaci, robert.kicina@cz.nestle.com, +420 724 420 148