Český design ovládl obaly tyčinky Kofila

Zpět na seznam Tiskových zprávIII 7, 2017

Nestlé obnovilo spojení s českým designem. Čokoládová tyčinka Kofila se oblékne do obalů od čtyř českých designérů. Limitovaná edice vzešla z vítězů soutěže pořádané loni ve spolupráci s organizací Czechdesign.

„Vítězné návrhy se objeví na dvou milionech kusů, které budou k dostání v České republice i na Slovensku,“ uvedla Zuzana Spurná, manažerka značky Kofila. „Původně jsme chtěli uvést na trh jen vítězný design. Sešly se ale tak skvělé návrhy, že jsme nakonec vyrobili první čtyři.“

Jde o vítězné návrhy Kateřiny Kynclové, Markéty Michálkové, Lukáše Tomka (Tomski&Polanski) a Jána Vajsábela, které přibližně na tři měsíce nahradí standardní obal tyčinky.

Tvůrci vesměs navázali na odkaz Zdenka Rykra, který svůj typicky žlutý obal s mouřenínem popíjejícím šálek kávy navrhl v roce 1923 (ikonickou žlutou barvu chtěla Kofila zachovat i na nových obalech).
Návrhy mají společné prvky, přesto je však každý značně odlišný a osobitý. Nesou v sobě ohlasy uměleckých stylů minulosti (např. artdeco či reklamní grafika a ilustrace 30. let) a mohou se pyšnit velkým podílem ruční práce autora, často včetně kresby písma.

Kontakt pro média:
Andrea Brožová, kontakt pro média, andrea.brozova@cz.nestle.com, 724 420 148

Tisková zpráva