1948-1959

Více užitku pro spotřebitele

Poválečnému období vládne prosperita a lidé v USA a Evropě utrácejí peníze za přístroje, které jim usnadňují život, jako jsou ledničky či mrazáky. Začínají být oblíbené polotovaryo a Nestlé Alimentana vychází poptávce vstříc novými produkty, jako jsou Nesquik nebo hotová jídla Maggi.

Milníky

1948

Nestea poster

Americká pobočka Nestlé Alimentana uvádí na trh rozpustný čaj Nestea, který se vyrábí stejnou metodou jako Nescafé a může být podáván horký i studený. Také Nesquik, který se snadno rozpouští ve studeném mléce, je uveden na americký trh a rychle se stává velmi oblíbeným.


1954

Fondor poster

Dětské kaše Nestlé jsou od roku 1948 k dispozici v podobě prášku, nyní pod novou značkou Cerelac. Na trh je uvedena sypká směs koření Maggi Fondor, která byla původně k dispozici pouze jako bujónová kostka. Balení se sypátkem umožňuje použít koření jako dochucovadlo nejen v kuchyni, ale také přímo při stolování.


1957

Pod značkou Maggi jsou na trh uvedeny ravioli v plechovce. Mají obrovský úspěch a Nestlé proto uvádí na trh více druhů hotových konzervovaných jídel, ze kterých se stává nový rostoucí segment trhu.