Sort by
Sort by

Peníze i měsíc volna navíc pro rodiče. Nestlé zavádí další zaměstnanecké benefity

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha

Tuzemští zaměstnavatelé poskytují svým zaměstnancům stále větší výhody, od příspěvku na sport pro všechny členy rodiny až po „flexi days“. Jinak tomu není ani v Nestlé. Společnost od ledna 2022 rozšiřuje svou nabídku benefitů pro čerstvé rodiče například o doplácení rozdílu mezi mateřským příspěvkem a hrubou mzdou či o delší placené volno.

„V Nestlé chceme kvalitnější život a budoucnost pro všechny. Tímto novým zaměstnaneckým benefitem bychom rádi pomohli všem rodičům, kteří přivítají do rodiny nové přírůstky. Svých zaměstnanců si vážíme a chceme jim být oporou při životních změnách,“ říká Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé Česko a Slovensko, a dodává: „Těší mě, že Nestlé v Česku a na Slovensku ukazuje nové možnosti v péči o zaměstnance.“

Podpora pro oba

Zaměstnanci, který zůstává po narození, či adopci dítěte doma a pečuje o něj, bude Nestlé po dobu 18 týdnů doplácet rozdíl mezi sociální dávkou (peněžitou pomocí v mateřství) a hrubou mzdou. Zaměstnanci, který s ratolestí nezůstává po narození doma a vrací se do práce, poskytne společnost 4 týdny placeného volna.

Praktický průvodce pro nastávající rodiče

V rámci podpory rodičů nabízí společnost i další výhody. Kromě již zmíněné finanční podpory mají zaměstnanci, pokud to situace umožňuje, také k dispozici možnost práce na flexibilní pracovní úvazek při rodičovské dovolené či praktického průvodce pro čerstvé i nastávající rodiče. Z něj se přehledně dozví vše, co je potřeba znát a zařídit, aby pro ně tato významná životní změna byla co nejhladší a nejjednodušší a nemuseli to složitě vyhledávat. Rodiče navíc dostávají měsíční příspěvek na výrobky dětské výživy.


Kontakt pro média:
Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká v 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zpět na začátek