Společnost Nestlé představila novou řadu kávy pod značkou Starbucks, která se bude prodávat po celém světě. V té spotřebitelé najdou celkem 24 produktů od pražené a mleté kávy až po první kávové kapsle Starbucks určené pro kávovary Nespresso i NESCAFÉ Dolce Gusto. Jedná se o první výrobky uvedené na trh od vytvoření globální kávové aliance mezi Nestlé a Starbucks v říjnu minulého roku.
„Oba týmy odvedly skvělou práci. Během šesti měsíců vyvinuly novou řadu prémiové kávy, což se povedlo především díky kombinaci know-how z oblasti kávy na straně Nestlé a zkušenostmi s pražením a mícháním kávy na straně Starbucks,“ říká Patrice Bula, výkonný víceprezident Nestlé, prezident Nespresso a ředitel divize marketingu a prodeje. „Se značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks má dnes Nestlé nejlepší portfolio káv, na kterém si mohou pochutnat spotřebitelé z celého světa.“
V následujících dnech začne Nestlé distribuovat uvedené produkty na vybrané trhy v Asii, Evropě, Jižní Americe, USA a na Blízkém východě. „Těší nás, že můžeme poskytnout naši skvělou prémiovou kávu Starbucks zákazníkům prostřednictvím nejpopulárnějších jednoporcových přístrojů Nespresso a NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Tímto krokem rozšiřujeme působnost značky Starbucks prostřednictvím nových distribučních kanálů jako součást globální kávové aliance s Nestlé,“ říká John Culver, prezident skupiny Starbucks International.
Nová řada produktů přináší typické jednodruhové kávy a kávové směsi Starbucks, stejně jako výběr z tradičních kávových nápojů jako je Caramel Macchiato a Cappuccino. Všechny výrobky obsahují 100% vysoce kvalitní kávu Arabica, která byla eticky získána od pěstitelů z nejlepších oblastí pro pěstování kávy. V rámci globální kávové aliance získalo Nestlé právo na prodej balených produktů, káv a čajů mimo prostory Starbucks. Tato dohoda posílí vedoucí pozici Nestlé na globálním kávovém trhu, zejména pak v Severní Americe.
Kontakt pro média:
Robert Kičina, manažer pro korporátní komunikaci, [email protected], +420 724 420 148