Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé Kitkat Ruby: První růžová čokoláda na světě vstupuje na náš trh

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha,

Nový, čtvrtý druh čokolády v podobě Kitkat Ruby přichází na náš trh. Inovativní produkt je zpracováván přírodním procesem z vybraných Ruby kakaových bobů. Růžová čokoláda má přirozenou chuť bobulového ovoce bez další přidané chuti a barvy. Tyčinka Kitkat Ruby byla první představenou růžovou čokoládou na světě. Její přirozená chuť i barva pochází ze 100 % udržitelného kakaa, které podléhá programu Nestlé Cocoa Plan. Po úspěšném uvedení na zahraničních trzích nyní přichází i do Česka a Slovenska.

„Jako největší potravinářská firma na světě se snažíme udávat trendy. Náš produkt Kitkat Ruby je toho důkazem. Celosvětově první růžová čokoláda v podobě Kitkat Ruby vstoupila v minulém roce na korejský a japonský trh, kde zaznamenala značný úspěch. Průlomový produkt, který má zcela přírodní chuť i barvu chceme nabídnout i našim spotřebitelům v Česku i na Slovensku,“ ,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé Česko a Slovensko.

tisk-kitkat-ruby.jpg

Zcela nový druh čokolády, který bývá také označován „Ruby“ je zpracováván inovativním procesem, se kterým přišel švýcarský čokolatiér Barry Callebaut. Ten odhalil, jak rozpoznat ty pravé kakaové boby pro výrobu růžové čokolády a přirozeně získat jejich jedinečnou chuť. Tyčinka Kitkat Ruby bude ve vybraných obchodech k dispozici od května.

Kitkat je jednou z vedoucích značek Nestlé a představuje jedinečnou kombinaci historie a inovací. První tyčinka Kitkat byla vyrobena v roce 1935 a od té doby patří mezi nejoblíbenější cukrovinky na celém světě.

Zodpovědně a udržitelně

cocoa-plan.jpg

Až 100 % kakaa, ze kterého je vyrobena nová tyčinka Kitkat Ruby je získáno v rámci programu Nestlé Cocoa Plan a certifikováno v systému UTZ. Nestlé Cocoa Plan, vyvinutý ve spolupráci s ICI (International Cocoa Initiative), pomáhá zlepšit životy zemědělců z Pobřeží slonoviny, zvýšit kvalitu jejich výrobků a zamezit dětské práci. Na cestu za odstraněním dětské práce se Nestlé vydalo v roce 2011. Nestlé u svých dodavatelů dosáhlo snížení dětské práce o více než 50 %.


Kontakt pro média:
Robert Kičina, manažer pro korporátní komunikaci, [email protected], +420 724 420 148


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká v 189 zemích světa, zaměstnává 328 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je zvyšovat kvalitu života a přispívat ke zdravější budoucnosti. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před více jak 150 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě TIVALL Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.