Sort by
Sort by

DELI: facebookovou stránku značky bude spravovat ZARAGUZA

Zpět na Tiskové Zprávy
Praha

Vítězem tendru na digitální služby pro značku DELI na českém a slovenském trhu je pražská pobočka bratislavské agentury ZARAGUZA*. Od 1.6.2013 se ujme správy facebookového profilu** i tvorby digitální strategie značky DELI. Od 1.6.2013 bude ZARAGUZA pracovat také pro značku KOFILA.

„Značka DELI má mezi spotřebiteli mnoho fanoušků a mezi nimi má stále větší oblibu facebooková stránka značky. Očekáváme, že s podporou agentury Zaraguza se nám v dynamicky se rozvíjejícím „digitálním“ prostředí podaří zajímavým obsahem oslovit a zapojit další skupiny spotřebitelů“, uvádí Zuzana Sekyrová, manažerka značky DELI pro český a slovenský trh.

Tyčinka DELI, poprvé uvedená na trh v roce 1980, patří mezi nejprodávanější čokoládové tyčinky z portfolia Nestlé na českém a slovenském trhu. Původní 3 příchuti z počátku 80. let – oříšková, čokoládová a rozinková, byly zanedlouho doplněny o oblíbenou pistáciovou a nabídka DELI se až do současnosti neustále vyvíjí, a to i za aktivního přispění spotřebitelů. V základní nabídce nalezneme čokoládovou, oříškovou, pistáciovou, rozinkovou i malinovou, jejíž příchuť byla před několika lety nově vybrána na základě hlasování spotřebitelů. Velmi oblíbené jsou i tzv. limitované série, např. příchuť kávová nebo nejnověji višňovo – jogurtová.

Kontakt: Martin Walter, Corporate Affairs Manager www.nestle.cz , www.nestle.sk Tel.: +420 261 322 976, Mail: [email protected]

Tisková zpráva

 

* http://www.zaraguza.com/
** https://www.facebook.com/deliczsk